Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/anemia.org.pl/includes/menu.inc).

Co należy spożywać, by odżywiać się smacznie i zdrowo?

  • Posted on: 4 September 2019
  • By: addmean
na dzień dzisiejszy zapanowała moda na prowadzenie zdrowego trybu życia. Zdrowe odżywianie, systematyczna aktywność fizyczna itp. to główne wątki mnóstwa artykułów, blogów, vlogów.


sałatka
Author: ImpromptuKitchen
Source: http://www.flickr.com
W Internecie można odkryć masę przepisów na nietuczące i treściwe potrawy. Chcąc zrobić zdrowy i pożywny posiłek musimy pamiętać o adekwatnej ilości witamin, które należy przyjąć w ciągu doby. Tym kryterium powinno kierować się, gdy szukamy w Internecie np. przepisów na surówki. Nasze dobowe zapotrzebowanie na różne składniki odżywcze jest ogromne, to też układając swój jadłospis należy wybierać takie produkty, które będą ich, maksymalnym źródłem. Idealnym przykładem może być surówka z marchewki i ananasa. Marchew to warzywo, posiadające duże właściwości lecznicze.

Masz jeszcze sekundę? Jeżeli tak, to zapraszamy Cię do następnej strony, na której wyszukasz pouczające artykuły - wejdź w link fotele obracane.

Beta-karoten, który jest w niej zawarty jest silnym antyoksydantem, hamuje związki rakotwórcze, ma wpływ na układ odpornościowy, nadaje skórze śliczny kolor oraz dobrze działa na wzrok.

Wielkimi krokami zbliża się Wielkanoc, więc proponujemy: więcej tutaj

warzywa
Author: 楊 明憲 阿憲
Source: http://www.flickr.com
Natomiast świeży ananas ma w sobie błonnik, który świetnie sprawdza się przy odchudzaniu. Dobrze wpływa na proces trawienny i powoduje długotrwałe uczucie sytości. W dodatku zawiera kwas foliowy, który jest znacząco istotny dla pań spodziewających się dziecka. Surówka z marchewki i ananasa to nie tylko doskonały dodatek do pieczonego kurczaka, ale i również wielu innych potraw. Takie połączenie to pyszny i odżywczy posiłek, który można podać znajomym na obiadokolację. Kontynuuj: szczegóły.

Szukając w Internecie inspiracji do przygotowania posiłków nie zapominajmy o weryfikowaniu składników, które dodamy do jedzenia.

Czy w odniesieniu do opisywanego w tym artykule zagadnienia otrzymujesz właściwe odpowiedzi? Jeżeli nie, to inne materiały zobacz w serwisie, który znajduje się tu.

Kiedy odnajmujemy przepisy na surówki zwróćmy uwagę na warzywa, których użyjemy i ich właściwości odżywcze. Spożywajmy więcej tych, których składników potrzebujemy najbardziej. Nie zapominajmy, że jedzenie to przede wszystkim frajda. Zdrowe odżywianie nie oznacza żywności bez smaku. Poza kierowaniem się zawartością witamin w konkretnych składnikach, wybierajmy warzywa i owoce, które uwielbiamy. Jeśli czegoś nie lubimy nie zmuszajmy się do spożywania tego. Zdrowa żywność może być równie smaczna, a nawet smaczniejsza, niż fast-foody.