Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/anemia.org.pl/includes/menu.inc).

Jakimi metodami można w nowoczesny sposób zarządzać firmą, znaczenie marketingu w jej działaniu.

  • Posted on: 2 July 2019
  • By: addmean
Obecnie do wydajnego kierowania firmą poza wiedzą managerską potrzeba także odpowiedniego wsparcia ze strony marketingu. Bez promocji i reklamy najlepsze nawet usługi i produkty nie będą się sprzedawać, bo klienci po prostu nie będą o nich wiedzieć.


W każdej więc firmie, nawet tej najmniejszej niezbędne będzie wykonywanie działań które będą zmierzały w kierunku zwiększenia sprzedaży i zdobycia kolejnych klientów. W większych firmach zajmować się tym mogą odpowiednie działy marketingu, współpracujące przeważnie ze sprzedawcami i handlowcami.
szkolenie - marketing
Author: Jeffrey Zeldman
Source: http://www.flickr.com
Jednak o ile ci ostatni mają za zadanie obsługę samego procesu sprzedaży dla firmowych klientów, to specjaliści od marketingu będą promować firmę na nowych rynkach, szukają nowych możliwości zbytu i zajmują się całościową promocją i reklamą w wielu mediach. W zależności od firmy zadania specjalistów od marketingu będą wyglądały różnie, różne będą również oczekiwania wobec kandydatów na takie stanowiska. Poza tym trendy w marketingu i promocji zmieniają się cały czas, mogą się pojawić coraz to nowe możliwości technologiczne, więc konieczne staje się nadążanie za nimi, żeby firma mogła być nadal konkurencyjna. Niezwykle pomocne są w tym szkolenia marketingowe 4results dla pracowników, dzięki którym mogą oni poznać to wszystko, co aktualnie jest najbardziej pożądane.

Sprawne działanie działu marketingu w każdej firmie ma bardzo duże znaczenie, jednak pełny sukces zależał będzie nie tylko od tego. Jeżeli się ułoży odpowiednio procesy biznesowe w firmie (opisane na ), przydzieli zakres zadań i kompetencji wszystkich działów i znajdzie najlepszych możliwych do znalezienia pracowników to pierwsza sukcesu będzie gotowa. Drugą jest sprawne zarządzanie całością, odpowiednie reagowanie na to, co robi rynek i konkurencja. W porządnie zorganizowanej firmie każdy z działów doskonale wie, co musi robić i jakie zadania ma do wykonania. Przez to nie powinny się pojawiać przypadki, kiedy za część spraw odpowiedzialność zaczyna się rozmywać i tak naprawdę nikt nie wie, kto jest za co odpowiedzialny, wszystko będzie na swoim miejscu i każdy wykonuje swoją pracę jak najlepiej.