Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/anemia.org.pl/includes/menu.inc).

Świetny pomysł na przepyszne śniadanie

  • Posted on: 22 November 2019
  • By: addmean
Nasz kraj opanowała moda na zdrowy tryb życia. Jak grzyby po deszczu wyrastają nowe kluby fitness, mnóstwo osób kształci się w kierunku bycia trenerem personalnym, a w gazetach piszą o zdrowym odżywianiu. Co ciekawe można jeść zdrowo, smacznie i… słodko! Udowodni to pomysł na deser z owsianki. A w zasadzie przepisów kilka.

śniadanie
Author: www.sxc.hu
Source: www.sxc.hu
Pierwszy, to mój ulubiony.

Musisz mieć świadomość, że następująca strona pomoże Ci w uzyskaniu ciekawych danych na każdy temat. Taka strona z pewnością Ci się będzie podobała.

Potrzebujesz do jego przyrządzenia jogurt naturalny (100 g), płatki owsiane ( 40 g) i ulubione owoce – w moim przypadku są to banany, maliny, bądź jabłka. Łączysz wszystkie składniki w talerzu, opcjonalnie słodzisz słodzikiem (stewią) do smaku, możesz także przyprawić je cynamonem. Mniam! Zaznaczmy, że jest on bardzo zdrowy, słodki, wpływa na usprawnienie działania przewodu pokarmowego, jest lekkostrawny, pełen błonnika i składników odżywczych. Wzmacnia włosy i paznokcie! Nie zapomnijmy o cynamonie, który ma właściwości bakteriobójcze oraz poprawia metabolizm organizmu. Same zalety!
Moja ulubiona bloggerka lou zamieszcza jeszcze jeden smaczny pomysł na deser – owsiankę. Do jego zrobienia potrzebujesz pół szklanki płatków owsianych, 3/4 szklanki niesłodzonego mleka migdałowego, 1 łyżeczka syropu klonowego, pół łyżeczki siemienia lnianego, 2 łyżeczki wiórków kokosowych i pół łyżeczki startej lub pokruszonej czekolady (źródło: dowiedz się więcej).

Użyteczny post? Jeśli tak myślisz, sprawdź towarzyszące materiały na rozważany temat - bez marudzenia kliknij tu, więcej zobaczysz w linku (http://www.e-okapy.pl/okapy-do-zabudowy-c36).

Wszystkie produkty trzeba dokładnie zmieszać i odstawić do lodówki na noc. Gdy będziemy jeść deser możemy do niego dodać sporą łyżkę bakalii, albo małe owoce (maliny, porzeczki, agrest).
Zapewniam, że taki deser nie tylko będzie bardzo smaczny, ale także pełen niezbędnych w naszej diecie makro i mikro elementów. Pozostaje tylko oddać się przyjemności… jedzenia!