Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/anemia.org.pl/includes/menu.inc).

Sukces firmy w dłuższej perspektywie , czyli budowanie marki programem lojalnościowym

  • Posted on: 13 October 2019
  • By: addmean
Sukces sprzedażowy niejedno ma imię. Wejście na wyższy pułap wymaga wielu lat doświadczeń, nieraz bazujących na niełatwych inwestycjach i ograniczeniach wydatkowania. W dłuższej perspektywie o klienta zadbamy stawiając na długofalowe programy lojalnościowe.


przejdź do rekomendowanego serwisu
Author: Benjamin Linh VU
Source: http://www.flickr.com
Na podobne rozwiązanie pozwolą sobie jedynie przedsiębiorstwa z większym budżetem, które nie obawiają się większej inwestycji. Takowej, która nie przyniesie zysku w perspektywie dnia, czy tygodnia, ale która procentuje na dalszą przyszłość. Programy lojalnościowe (rekomendowane) to budowanie więzi z odbiorcami, zaufania pomiędzy dostawcą usług, a konsumentem. Na dalszy plan schodzi rozdział sektorów - bankowość, produkcja spożywcza, części gospodarcze, zakłady przemysłowe - wszędzie inwestorzy-kapitaliści mają w planach rozwoju inwestowanie w „lojalkę”. A więc pakiet urozmaicony poza jednorazowymi gadżetami-chwytam w wielowymiarowe badania i ankiety. Przez program lojalnościowy utrwalamy więź, opartą nie tylko na maksymalizowaniu dochodów.

Chwyty sprzedażowe, nastawione na intensywną promocję własnych usług (własność twórcza, transport, handel) od programów motywujących odróżnia nie tylko czas trwania. Często promocyjny zabieg pełny jest rynkowych zagrywek typu sprzedać, zwiększyć, dorobić się. Jak statystyki dowodzą, przybieranie strategii celujących tylko w sprzedaż kończy się spadkiem wyników sprzedaży dobrze zarządzanej firmy. Program lojalnościowy staje się w takiej sytuacji środkiem prostującym, pokazaniem, iż firma potrafi wyjść naprzeciw klienta nie tylko po jego pieniądze.

prezes firmy
Author: Benjamin Linh VU
Source: http://www.flickr.com
I nie chodzi tu o obdarowywania klientów jednorazowym prezentem - każde zakupy „niewypały” sprawią, że kupujący odwrócą się do rywali. Którzy, jak wiadomo, nie śpią. Sprawdzanie oczekiwań klientów przez wszelkie listy, wysyłanie ankiet czy zbieranie anonimowych danych - te wszystkie ruchy to proces budowania więzi przez docieranie do rozmaitych grup, ze względu na grupy wiekowe, płeć i inne kryteria. Jeśli firma stosuje narzędzia strategii rynkowej (jak programy lojalnościowe) prawdopodobnie nie dostrzeże błyskawicznych, nawet preferowanych zysków ekonomicznych. Stworzy przy tym coś, co przełoży się na budowanie relacji z klientem, w długiej perspektywie.