Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/anemia.org.pl/includes/menu.inc).

Czy łatwo jest zrzucić wagę zaraz po porodzie? Od jakiego rodzaju aktywności warto zacząć? Jak się odżywiać?

  • Posted on: 10 March 2022
  • By: addmean
Kobiety, jakie urodzą dziecko często martwią się dodatkowymi kilogramami, które pozostały po ciąży. Jednak warto wiedzieć, iż organizm potrzebuje troszkę czasu po porodzie ażeby dojść do siebie. Dobrą wiadomością może być to, iż według badań to właśnie w ciągu pół roku po urodzeniu dziecka ciało kobiety jest jakby zaprogramowane na zrzucanie wagi i jest to prostsze aniżeli normalnie. W jaki sposób zatem można pomóc swojemu ciału powrócić do lepszej sylwetki?

blog o macierzyństwie
Author: Chelssie L. Ivanova
Source: http://www.flickr.com
Wiele kobiet głowi się nad tym jak schudnąć po ciąży i czyta cały czas nowe porady w sieci jak i wyszukuje nowych sposobów, natomiast prawda jest taka, że nasze ciało jest w tym momencie naszym sprzymierzeńcem - artykuł na blogu. Chodzi o to, że pierwsze miesiące po porodzie to hormony troszczą się o to by chudnąć.

Opracowaliśmy dla Ciebie niezwykle ciekawe wpisy. Należy wejść w adres tego serwisu (http://englander.com.pl/medycyna-estetyczna-wroclaw/usuwanie-cieni-pod-oczami-wroclaw/). Jeśli pojawią się jakieś zagwozdki, to z radością na nie odpiszemy.

Po wydaleniu łożyska, jakie do tej pory produkowało hormony, które zwiększały naszą ochotę na jedzenie, teraz wszystko powraca do normy. Natomiast zmiany w gospodarce hormonalnej zachodzą powoli i z tego powodu właśnie w ciągu pierwszego pół roku najbardziej odczujemy spadek apetytu jak i lepszy metabolizm. Jest to ogromnie pomocne właśnie w traceniu kilogramów.

Na początku nie można od razu przesadzać z forsownymi ćwiczeniami. Jednak trochę ruchu to lepsze samopoczucie jak również lepsza kondycja. Można zacząć od spokojnych ćwiczeń. Na początek można wybrać te najprostsze ćwiczenia z jogi.
karmienie piersią
Author: Ceba Baby
Source: Ceba Baby
Doskonały również jest spacer. Jednak trzeba pamiętać ażeby zrobić przerwę w ćwiczeniach jeśli tylko odczuwamy jakiś większy ból albo duże zmęczenie. Absolutnie nie można męczyć się biegając albo jeżdżąc intensywnie na rowerze. Basen też nie jest wskazany, ponieważ może to grozić nieprzyjemną infekcją.



Dużo kobiet tak uważa na to co jeść karmiąc piersią, że boi się wszelkich urozmaiceń. Jest to błędem gdyż w tym czasie trzeba jeść bardzo rozsądnie, zdrowo, lecz również używać bardzo wielu różnych produktów tak, by dostarczać sobie i dziecku potrzebnych składników. Przede wszystkim nie możemy stosować restrykcyjnych diet albo też wyrzucać dane składniki całkowicie. Wszystkie one są nam bardzo potrzebne. Tak samo białko, jak i węglowodany tak zwalczane zazwyczaj. Musimy przede wszystkim zachować w tym względzie zdrowy rozsądek. Różnego rodzaju skrajności nie są dobre.