Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/anemia.org.pl/includes/menu.inc).

Krótko, ekstremalnie, czyli wzmacniający interwał insanity

  • Posted on: 27 July 2020
  • By: addmean
Insanity to bardzo obciążający nasz organizm trening wytrzymałościowy. Dzięki interwałowym ćwiczeniom, powtarzanym przez co najmniej kilkadziesiąt dni zbudujemy siłę, odporność i tak zwaną „rzeźbę”. Podobnie jak w ekstremalnych dietach cud nic nie dzieje się „za darmo”. Ceną jest przystąpienie do treningu i wytrwanie do końca - a nie jest to łatwe zadanie.
Jeśli nie prowadziłeś aktywnego, sportowego tryby żucia (na poziomie wykraczającym poza absolutne amatorstwo) trening insanity nie jest dla ciebie.

Pomysł na jesienny trening z Climawarm™
Author: adidas
Source: adidas
A przynajmniej na początku. Nie poddawaj się przez to, po prostu nie dysponujesz odpowiednim zapleczem, żeby wejść w program intensywnych ćwiczeń na poziomie beztlenowym. Dopiero po zbudowaniu odpowiedniej kondycji (przy czym jest to to założenie względne, musisz być lekko aktywnie wprawiony) możesz rozważać rozpoczęcie insanity.

Zaloguj się na stronę twórcy (http://respivent24.pl/category/opatrunki-na-oparzenia) - tam znajdziesz wiele interesujących informacji, które poszerzą Twą wiedzę na powyższy atrakcyjny temat.

Biegający wykonują swoje interwałowe „pięć minut”, ekstremalne doznania wykonują też fitness-owcy i wszyscy, którzy potrafią „przyspieszać” z wymachem rąk i nóg, pajacykami, brzuszkami. To właśnie te ćwiczenia w wersji „Turbo” towarzyszą tym którzy zdecydowali się na kilkanaście minut dziennej sesji w mocnym tempie. Każde z ćwiczeń warto wykonywać w minutę, można liczyć wówczas ilość powtórzeń które jesteśmy w stanie wykonać. Robiąc normę intensywność obciążeń nakładanych na siebie będzie rosła, tak samo odporność, wytrzymałość i umięśnienie.



trening na siłowni
Author: Lies Thru a Lens
Source: http://www.flickr.com
Czemu to robimy? Motywacją jest przeważnie oczekiwany wygląd, ale też wyrobiona kondycja, czyli to co w środku. Ekstremalna (ale niedługa) aktywność pozwala naszemu organizmowi pracować na poziomie beztlenowym, przy skaczącym tętnie i szybkim oddechu. Spalanie kalorii rośnie nieproporcjonalnie szybciej - robiąc ćwiczenia połowę wolniej wykonywać musielibyśmy je więcej niż dwa razy tyle czasu. Pomocne okazuję się wtedy tabele kaloryczności. Ćwiczącym interwały warto odżywiać się pobudzającym „paliwem”.

Sprawdź, czy następny link (https://xrayprotect.pl/okna-rtg.html) jest tym, czego teraz szukasz. Zapewne bardzo będzie mógł pomóc Ci w Twoim projekcie, który aktualnie szykujesz. Zobacz, naprawdę nie pożałujesz!

Ekstremalny i bardzo intensywny wysiłek wręcz prosi o porcję kalorii do szybkiego zbicia (energetyk, kawa), bazą wyjściową są jednak zdrowe posiłki bogate w białka, także tłuszcze. Bez zaplecza żywieniowego, trening insanity kończy się za wcześnie co należy uznać za krok wstecz. Nikt z ćwiczących nie planuje takiego wariantu.