Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/anemia.org.pl/includes/menu.inc).

Jakimi metodami pichcić, żeby nie zyskać na wadze?

  • Posted on: 7 November 2020
  • By: addmean
Każdy lubi smacznie zjeść, lecz niestety nie każdy może sobie na to pozwolić. Jeżeli Twój brzuch wyraźnie odstaje, czas zacząć uważać na to co jesz i w jaki sposób przygotowujesz posiłek. Na szczęście nie musi to oznaczać rezygnacji z smacznych posiłków. Obie zalety da się pogodzić. Jak tego dokonać?
dieta
Author: Mahmoud Ghazayel
Source: http://www.flickr.com
Już na starcie spróbuj ograniczyć tłuszcze. Nie wyobrażasz sobie obiadu bez porządnej porcji mięsa? Nic nie szkodzi, nie trzeba z marszu zostawać wegetarianinem. Dobrze dopasowane mięso pozwoli Ci jeść smacznie i bez szkody dla zdrowia. Zwyczajnie wybieraj takie rodzaje mięsa, które są najchudsze. Świetnie będzie tu pasować wołowina lub kurczak. W czasie przyrządzania potrawy powinieneś również usunąć kawałki, które zawierają jedynie sam tłuszcz. Nie mają one walorów smakowych, a tylko dostarczą niepotrzebnych kalorii.


Kolejna istotna kwestia to sam sposób przyrządzania posiłków. Jeśli tylko możesz, gotuj maksymalnie dużą ilość dań na parze. Dlaczego to takie istotne? Głównie z tego powodu, że nie użyjesz wspominanego już tłuszczu. Para to również dobra alternatywa dla tradycyjne gotowania. W trakcie klasycznego gotowania duża ilość wartościowych witamin oraz minerałów zostaje we wodzie, którą przecież wylewasz. Gotując na parze zyskasz danie pełniejsze w witaminy a ponadto nie zawierające niepotrzebnego tłuszczu.

Szukasz użytecznych artykułów? To dobrze, ta strona internetowa (http://tortytorty.pl/do_dekorowania/babeczki_muffinki_cupcakes/pozostale.html) na pewno Cię zainteresuje, gdyż znajdziesz tam dużo niezwykle interesujących informacji.





dieta
Author: Oonhs
Source: http://www.flickr.com
Przede wszystkim natomiast staraj się unikać smażenia. To akurat ta metoda prowokuje do użycia szczególnie dużej ilości tłuszczu. Wiele dań wchłania ten tłuszcz, a potem Ty go zjadasz, pochłaniając niechciane kalorie. To najprostsza droga do tego, by przytyć. Dlatego staraj się maksymalnie unikać smażenia. O wiele korzystniejsze dla zdrowia z tego punktu widzenia jest przygotowywanie dan w piekarniku. No i oczywiście przygotowywanie na parze.