Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/anemia.org.pl/includes/menu.inc).

Parę ciekawych faktów na temat Agencji marketingu bezpośredniego

  • Posted on: 18 April 2022
  • By: addmean
Co przychodzi ci w pierwszej sekundzie na myśl, jeżeli słyszysz: marketing bezpośredni? Mnogości osób łączy on się z namolnymi akwizytorami, zakłócającymi pokój domowy w najmniej właściwych sekundach.


wynajem aut wrocław


To niezbyt dobre skojarzenie, dlatego że sprzedaż face-to-face jest tylko niewielką częścią owej koncepcji.


Wszystko zaczęło się pod koniec XIX stulecia, kiedy to firma Sears wydała pierwszy folder wysyłkowy. Oferta skierowana była głównie do zamieszkujących odludne tereny wiejskie farmerów, rzadko bywających w większych miastach, w jakich umiejscowione były sklepy owej marki. W ów sposób Sears otworzył innowacyjny, kanał dystrybucyjny - marketing bezpośredni. Nie oczekiwał, aż odbiorca zjawi się w punkcie handlowym czy przeczyta reklamę w czasopiśmie - sam zwrócił się do konsumenta, dając równocześnie możliwość posłania informacji zwrotnej, zatem zamówienia. Dzisiaj firmy częstokroć organizują rozliczne konkursy dla nabywców.

Z pewnością przyda Ci się istotna witryna (https://rebrand.com.pl/), jeśli pragniesz poznać sporo wiadomości na ten temat. Zachęcamy zatem, byś kliknął w poniższy link.

Organizacja konkursów ma być przynętą dla klienta- organizacja konkursów.




Pośród typowych instrumentów bezpośredniego marketingu wymienia się pocztę tradycyjną oraz elektroniczną, spotkania face-to-face i reklamę w internecie. Podstawową ideą jest tu to, iż klient nie musi pójść do sklepu, aby poznać ofertę a także dokonać zakupu - otrzymuje pełne informacje na temat asortymentu a także możliwość nawiązania zwrotnego kontaktu celem realizacji zamówienia.


Głównym narzędziem dzisiejszego marketingu bezpośredniego będzie baza danych o klientach, zawierająca nie wyłącznie informacje socjodemograficzne lecz również głębsze dane na temat ich aktywności w sieci, dotychczasowych sprawunków etc. By opracować kampanię dane owe muszą być zestandaryzowane. Standaryzacja danych nastręcza określenia średniej oraz standardowego odchylenia- standaryzacja danych.