Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/anemia.org.pl/includes/menu.inc).

Zdrowe posiłki dla dzieci – proste zasady

  • Posted on: 14 March 2019
  • By: addmean
Zdrowa żywność jest ciągle istotnym tematem rozmów, chociaż odrobinę pewnym sensie kontrowersyjnym. Niektórzy obawiają się paranoi żywieniowych i uważają, że to przesada. Jak więc przyrządzać posiłki dla dzieci? Coraz większą wagę przykładamy do tego, co jemy. Sklepy organiczną żywnością przestały kojarzyć się nam ze zwariowanymi weganami ekologami.

obiad
Author: Tzuhsun Hsu
Source: http://www.flickr.com
Zdrowa żywnośćma coraz większe znaczenie w każdym daniu dla naszych dzieci. Dziennikarze przypominają o brakach w diecie polskich dzieci, więc rozważni rodzice karmią dzieci zdrowo.

Posiłki gotowane w domu
Mamy chcą wiedzieć najwięcej o daniach dla swoich dzieci. Początek wydaje się mało skomplikowany, ale kobiety, niekarmiące piersią muszą wytypować organiczne mleko pierwsze. Dieta sześciomiesięcznego malucha musi już zostać urozmaicona. Jarzyny i potrawy mięsne są potrzebne by dziecko było zdrowe, ale wybierajmy gotowych obiadków. Posiłki dla niemowląt przygotowuje się w tak małej ilości warzyw, że każdy może poradzić sobie miksowaną zupką. Wskazane jest, by wiedzieć, że do zupek dla niemowląt można dodać kleiki i kaszki dla niemowląt. Dowiedz się więcej tu: .

Uważaj na swoje nawyki
Przedszkolaki wymagają coraz bardziej rozmaitych posiłków, ale zapamiętaj, że to świetny moment, żeby rozwinąć dobre nawyki. Produkty ekologiczne znajdą się tu idealnie – ich skład i kraj pochodzenia nie są tajemnicą. Uważaj, by nie popadać w skrajności i nie zarazić dzieci własną niechęcią chociażby do warzyw. Zdarza się, że rodzice w pośpiechu wybierają banalne obiady, szykując na siebie zasadzkę. Niespodzianie spaghetti z gotowym sosem może okazać się jedynym daniem lubianym przez dzieci. Jeśli krojony plastikowy chleb jest podstawowym składnikiem diety mamy i taty, trudno przekabacić dzieci na naturalne ciemne pieczywo. Czytaj mamy-mamom.pl/.

Tylko zdrowe warzywa
Około 5 porcji jarzyn każdego dnia powinno zjeść rosnące dziecko. Warzywa ekologiczne to nie muszą być te najdroższe w okolicy. Dobrze jest poszukać i odkryć źródło zdrowych warzyw. Można skontaktować się z pobliskim gospodarstwem i regularnie zaopatrywać się tam w ulubione warzywa. Na parze, grillowane i surowe – małe i duże dzieci powinny spożywać je w dowolnej formie (sprawdź to).

To co prawda tylko znane zasady, ale można użyć ich jako podstawę diety dla całej rodziny.